R e k l a m a

Coś wiadomo Co i kiedy z solarami i fotowoltaiką?

Pajęczno Forum Forum mieszkańców powiatu pajęczańskiego Coś wiadomo Co i kiedy z solarami i fotowoltaiką?

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi. Ostatnia wypowiedź udzielona przez  epj@wp.pl 1 tydzień, 6 dni temu.

Przeglądajasz 11 wpisów - od 1 do 11 (z 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #88933 Odpowiedz

    Ja

    Kiedy można się czegoś spodziewać…

    #88934 Odpowiedz

    Fiona

    Burmistrz się boi…tak po ludzku…
    Chyba zrezygnuje z tego dofinansowania… To za duża inwestycja…

    #88935 Odpowiedz

    Lechu

    Jaja sobie robią… sezon grzewczy za miesiąc…ile można czekać…?

    #88939 Odpowiedz

    w szoku

    A czego się spodziewaliście ?

    #89070 Odpowiedz

    Mrówka

    Tych solar i fotowoltaiki pewnie nigdy nie będzie, bo pan polonista caly w strachu jest, jakby to on swoimi rękami musiał robić. NO TAK ŹLE JAK JEST W PAJĘCZNIE TO JESZCZE NIGDY NIE BYŁO….

    #89071 Odpowiedz

    Wyborca

    Tyle starań i przygotowań poprzednika…podane pieniądze na tacy, i nie potrafi tego wykorzystać…po co się pchał… chyba tylko po pensję…bo dla ludzi nic nie robi…?
    Z rozbudowy Domu Kultury też zrezygnował…z Domu Seniora po starym przedszkolu też… masakra…
    To jest ta ZMIANA…???

    #89102 Odpowiedz

    Jerzyk

    Jak to nic dla ludzi… wczoraj Turniej sołectw…scena jak na dni Pajęczna…tylko dla kogo i ile to kosztowało? Frekwencja marna, ale i ogłoszeń brak, co się dziwić…???

    #89210 Odpowiedz

    epj@wp.pl

    zachecam do ogladania sesji rady miejskiej on-line, mozna uzyskac wiele informacji o tym co sie dzieje m.in co ze zrodłami odnawialnymi. tak wiec teoretycznie pieniadze zostały przyzanane na ten cel, jednak do tej pory Urzad marszałkowski nie podpisał umowy z gmina i jakos im nie spieszano(zapewne zyja wyborami). Kolejna sprawa to przetarg i wylonienie wykonawcy, nastepnie dokananie kosztorysu dla kazdego budynku, podpisanie zgody z włacicielami i uiszczenie kwoty do doplaty, dopiero montaz. Najwczesniej uda sie w 2020r!
    Jest to inny tryb załatwienia tzw dofinansowania jakie załatwił poprzednik w porównaiu z gminami jak rzasnia czy sulmierzyce, które brałay koszty na siebie a z mieszkancami rozliczli sie we własnym zakresie.
    Nie oczekujcie cudów bo inna opcja dofinansowania to szereg formalnosci

    #89211 Odpowiedz

    Ja

    Tak tylko skoro to tyle pracy i formalności dlaczego nie biorą się za to teraz przecież wszystkiego w jeden rok nie załatwią.. A może właśnie o to chodzi że czasu nie wystarczy

    #89213 Odpowiedz

    Fiona

    Kombinują, żeby tego nie robić. Po co… przecież wypłata i tak na konto wpływa…ale zmiana…?

    #89223 Odpowiedz

    epj@wp.pl

    nie wiem czy akurat winna jest gmina. bo oglosil urzad marszałkowski ze dotacje przyznał ale umowy nie podpisuje i co za tym idzie nie ma pieniążków.Byc moze juz ich nie maja i celowo zwelkaja zeby przeciagnac do nowego roku i poczekac na nowa pule

Przeglądajasz 11 wpisów - od 1 do 11 (z 11)
Odpowiedz do: Coś wiadomo Co i kiedy z solarami i fotowoltaiką?
Twoje informacje




R e k l a m aR e k l a m aR e k l a m a