R e k l a m a

Ochrona domu !!

Pajęczno Forum Ogłoszenia Ochrona domu !!

Przeglądajasz 6 wpisów - od 1 do 6 (z 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #27876 Reply
    Robert
    Gość

    Witam. W związku z tym że coraz częściej się słyszy o tym że zostają okradane różne posiadłości w dniu imprez okolicznościowych (wesela itp) gdy nikogo nie ma w domu.
    Oferuję ochronę w tym dniu. Za niewielką opłatą. Złodziej nie wejdzie 🙂 Proszę o wiadomość na robles3@wp.pl w treści proszę podać nr telefonu na pewno oddzwonię. Pozdrawiam serdecznie i zachęcam o pełną mobilizacje nie dajmy okraść się ze swojego dorobku.

    #27878 Reply
    Robert
    Gość

    Pracuję jako pracownik ochrony więc wszystko będzie profesjonalne. w zależności od rozmiarów posesji istnieje możliwość ochrony mienia przez 2 osoby. Nr tel proszę podawać w mailu oddzwonimy.

    #27929 Reply
    Mirek
    Gość

    Takie rzeczy zleca się raczej komuś znajomemu, albo rzeczywiście firmie ochroniarskiej. Nie wiem czy warto zaufać tak na słowo. Choć oczywiście nie wykluczam dobrej usługi tego typu.

    #27933 Reply
    ALA
    Gość

    JAK CZYTAM TO OGŁOSZENIE Z OCHRONĄ DOMU TO PRZYPOMINA MI SIĘ SYTUACJA Z TEGOROCZNYCH WAKACJI. BĘDĄC W GDAŃSKU, JEDEN PAN OFEROWAŁ MI POPILNOWANIE SAMOCHODU(NA PARKINGU Z PARKOMETREM) ZA NIEWIELKĄ OPŁATĘ, NIE ZGODZIŁAM SIĘ I ZADZWONIŁAM NA POLICJE . WIDZĄC TO PAN, KTÓRY ZAŻĄDAŁ ODE MNIE PIENIĘDZY( W TOWARZYSTWIE DWÓCH KOLEGÓW) , SZYBKO ODDALIŁ SIĘ Z TEGO PARKINGU. POLICJA PRZYJĘŁA ZGŁOSZENIE. ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONY CZAS PARKOWANIA, NIE WIEM CO BYŁO DALEJ. PO POWROCIE NA PARKING AUTO ZASTAŁAM W NIENARUSZONY STANIE. Z OFERTĄ PILNOWANIA NAJLEPIEJ ZWRACAĆ SIĘ DO ZNAJOMYCH>
    OFERTY TYPU PRZYPILNUJE CI ZA OPŁATĄ, DAJĄ WIELE DO MYŚLENIA I MOGĄ SPROWADZIĆ NA SIEBIE PROBLEMY.
    PS PAN MUSI BYĆ SŁABYM OCHRONIARZEM, SKORO SZUKA SIĘ PRACY DORYWCZEJ

    #27934 Reply
    Maczo
    Gość

    popilnuje CI domu a pozniej jak wroce to zastane gołe sciany 🙂

    #27959 Reply
    abc
    Gość