R e k l a m a

Remont drogi Biała- Pajęczno przepisy BHP i drogowe.

Pajęczno Forum Forum mieszkańców powiatu pajęczańskiego Remont drogi Biała- Pajęczno przepisy BHP i drogowe.

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 25)
  • Autor
    Wpisy
  • #104316 Reply
    Edek
    Gość

    Jeżdżę tą drogą kilka razy dziennie.
    Kilka uwag do firmy i kierownika prac prowadzonych na tym odcinku.
    – jadąc od strony Pajęczna ul.1 go Maja ( brak zabezpieczeń typu słupki odgradzające, taśmy zabezpieczające, strefę prac prowadzonych przez firmę)
    – kierujemy się w stronę lasu i (zmierzając do Białej)
    Strona prawa początek lasu oki, dalej ta samą strona wybrana ziemia wzdłuż pobocza jezdni na głębokość min 50/ 100 cm .Kto tak korytuje i od razu nie uzupełnia kruszywem fachowo? Przy krawędzi jezdni brak słupków przez całą długość wykopu ( nie chciał bym jechać tam w nocy w czasie mgły)
    – jedziemy dalej zakręt przed Białą prawa strona.
    Na poboczu koparka macha sobie łyżką na ciężarówkę, kierowca ciężarówki, wywalone stoi na pół drogi brak oznaczenia za nim choćby jakiś trójkąt wystawił za ciężarówkę po co?
    Podsumowując powyższe aż prosi się o wypadek….. gdzie bhp
    Albo drogę zamknąć i wytyczyć objazdy, albo przestrzegać przepisów.

    #104339 Reply
    Janusz
    Gość

    Będzie wypadek będziemy myśleć a na razie morda w kubeł

    #104340 Reply
    Justyna
    Gość

    Jest taka instytucja Państwowa Inspekcja Pracy. Ale po co???
    Przestrzegać i wszystko…

    #104404 Reply
    Edek
    Gość

    Prokurator też ci powie morda w kubeł jak będziesz się tłumaczyć….
    Janusze swojego losu.

    #104433 Reply
    Mieszkaniec
    Gość

    Przy aktualnie ogromnym ruchu samochodów osobowych i ciężarowych na 1 Maja amiast zaprojektować lewoskręty do firm / stacji benzynowych to zwężają drogę a powiększają chodniki po których nikt nie chodzi. Zwężą jezdnię o ponad metr względem poprzedniej szerokości, budują kiszkę o szerokości jak ul. Cmentarna od cmentarza w stronę lasu. Czy projektant widział ruch na tej ulicy nim rozpoczął projektowanie? Nawet ukraińscy robotnicy którzy pracują na przebudowie 1 Maja się dziwią co tu się wyprawia.

    #104434 Reply
    Mieszkaniec
    Gość

    Przy aktualnie ogromnym ruchu samochodów osobowych i ciężarowych na 1 Maja zamiast zaprojektować lewoskręty do firm / stacji benzynowych to zwężają drogę, a powiększają chodniki, po których nikt nie chodzi. Zwężą jezdnię o ponad metr względem poprzedniej szerokości, budują kiszkę o szerokości jak ul. Cmentarna od cmentarza w stronę lasu. Czy projektant widział ruch na tej ulicy nim rozpoczął projektowanie? Nawet ukraińscy robotnicy, którzy pracują na przebudowie 1 Maja się dziwią co tu się wyprawia.

    #104440 Reply
    wlodek
    Gość

    Ja akurat mieszkam pryzy tej ulicy i jakoś nie widzę tego zwężenia ,a może mieszkaniec do OKULISTY się uda na KOŚCIUSZKI są 2 lokale gdzie mu wzrok przebadają

    #104443 Reply
    Mieszkaniec
    Gość

    Po stronie Orlenu/ Wermexu 60- 80 cm przestunięto krawężniki do środka jezni po stronie urzędu pracy przesuwają studzienki burzowe do środka jezdni bo stare wyszłyby w chodniku (na razie zlikwidowali kratki a założyli dekle i zasypali kamieniem w tych co już przesunęli). Zwężanie jezdni to fakt, który teraz się dzieje a nie czyjeś problemy ze wzrokiem.

    #104466 Reply
    Jan
    Gość

    Czy pracę wykonuje firma docelową, czy podwykonawcy.?
    Kto da gwarancję na wykonane prace?

    #104483 Reply
    wlodek
    Gość

    Mieszkaniec weź miarkę i sobie zmierz te odległości ,przy okazji sprawdź w która strunę te krawężniki przesunie te

    #104516 Reply
    mast
    Gość

    @włodek
    Wlodek, akurat przejeżdżałem tą drogą dzisiaj i jeżeli twierdzisz, że nie zwęzili tej drogi to lepiej ty udaj się do okulisty bo zwężenie jest oczywiste i bardzo widoczne.

    #104598 Reply
    Maniek
    Gość

    Poczytajcie sobie opinie o firmie, która robi tą drogę.
    Tanio 🙂

    #104615 Reply
    Mieszkaniec
    Gość

    Poprzedni remont to była fuszerka totalna. Pozapadana jezdnia w poprzek pomiędzy studzienkami burzowymi. Teraz chociaż używają tłucznia i betonu. Kostka i krawężniki „Drewbetu”. Poprzednie to kostka ze Smolarzy której narożniki się kruszyły.

    #104617 Reply
    Mieszkaniec
    Gość

    Nowy Orlen już się sypie. Skarpy po każdym deszczu się rozpływają a piasek napływa na nowo wybudowany chodnik / ścieżkę rowerową. Zakopali w skarpie rury rozsączające wodę opadową które nie dają rady, zamiast podłączyć odwodnienie terenu stacji do kanalizaci burzliwej w 1 Maja i robi się bałagan na nowym chodniku. Woda ze skarpy wypływa bokami po każdym deszczu.

    #104619 Reply
    Mieszkaniec
    Gość

    do kanalizacji burzowej

Przeglądajasz 15 wpisów - od 1 do 15 (z 25)
Odpowiedz do: Reply #104619 in Remont drogi Biała- Pajęczno przepisy BHP i drogowe.
Twoje informacje