R e k l a m a
Strona głównaKomentowaneDziałoszyn. Policja zatrzymała grupę podejrzaną o handel narkotykami

Działoszyn. Policja zatrzymała grupę podejrzaną o handel narkotykami

Pajęczańscy policjanci na terenie gminy Działoszyn zatrzymali mężczyzn, w związku z podejrzeniem handlu i posiadania środków odurzających oraz substancji psychoaktywnych. Ponadto u jednego z nich zabezpieczono papierosy bez polskich znaków akcyzy.

W piątek 9 września policjanci komendy powiatowej w Pajęcznie oraz komisariatu w Działoszynie przeprowadzili czynności wobec osób handlujących środkami odurzającymi oraz psychotropowymi. Funkcjonariusze na podstawie posiadanego rozpoznania dokonali w tym samym czasie trzech przeszukań mieszkań i posesji na terenie Działoszyna i Raciszyna.

– Ujawniono ogółem około 2 kilogramy środków odurzających w tym około kilograma marihuany, środki i leki psychoaktywne, około 200 porcji dopalaczy. Środki te w najbliższym czasie miały być rozprowadzone na terenie powiatu pajęczańskiego. Zatrzymani mężczyźni to mieszkańcy gminy Działoszyn w wieku od 25-31 lat. Wobec dwóch organizatorów procederu wystąpiono do Sądu o zastosowanie tymczasowego aresztu jednak sąd nie przychylił się do tych wniosków. Podjęte zostały również kroki w celu zabezpieczenia mienia, które zostało nabyte z pieniędzy pochodzących ze sprzedaży środków odurzających – informuje Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi.

W najbliższych dniach będą realizowane dalsze czynności w tej sprawie, gdyż ustalono sporą liczbę osób które niedozwolone środki nabywały. Za posiadanie substancji psychoaktywnych mężczyznom grozi do 3 lat pozbawienia wolności natomiast za handel tymi środkami do 10 lat więzienia.

źródło: KWP Łódź
fot.: KPP Pajęczno
R e k l a m a

72 KOMENTARZE

guest
72 komentarzy
najstarsze
najnowsze najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Gość
Gość
5 lat temu

Brawa dla Policji, będzie mniej tego dziadostwa.

lolek
lolek
5 lat temu

Pałujcie sie,,każdy ćpa co chce -wolny kraj! was trzeba rozliczyć za machlojki i niedopełnienie czynnosci sużbowych w innych sprawach

Łysy
Łysy
5 lat temu

Jak sąd nie przychylił sie do wniosków jakim cudem? 2 kg narkoli i odpowiadają z wolnej stopy ? chyba ze jeden z zatrzymanych to syn lub ktoś z rodziny albo wali z dupy juz na pierwszym przesłuchaniu.

Pipol
Pipol
odpowiedział na komentarz  Łysy
5 lat temu

zapytajcie sie kogos adwokatów z okolic grzegorza b o powiazanie prokuratorki i jego samego. dobra historia

trauma
trauma
odpowiedział na komentarz  Łysy
5 lat temu

Odezwal sie sprzedawczyk 😉 kto by pomyslal w sumie prawo zna bo wie jak sie sorzedaje na prawo i lewo swoje cztery litery xd

Asik
Asik
odpowiedział na komentarz  trauma
5 lat temu

Burchu to TY? jak tam Pani prokurator? ponoc wystawiasz swoich klientow

huehhuehuehue
huehhuehuehue
5 lat temu

Mordo Ty moja xd

Łysy
Łysy
5 lat temu

Jak przy 2 kilogramach narkotyków odpowiadają z wolnej stopy? kropka za uchem?

przyps
przyps
5 lat temu

ROGI

igorko
igorko
5 lat temu

o ku…..co z nami będzie?

Karol
Karol
5 lat temu

Och Karol

Wystrzaucio
Wystrzaucio
odpowiedział na komentarz  Karol
5 lat temu

a karol dalej lata wystrzelony z armaty między blokami xd

kajman
kajman
odpowiedział na komentarz  Wystrzaucio
5 lat temu

Armate to ty masz koleszko w glowie albo raczej wodoglowie…

półŚwiadek
półŚwiadek
odpowiedział na komentarz  kajman
5 lat temu

karol to ty ?

pajak102
pajak102
5 lat temu

Gratulacje dla policji że do dopiero po pół roku zareagowali lepszą mają wykrywalność pijących piwo w obrębie sklepu

Lilka
Lilka
5 lat temu

Co to za geniusze ?

:( :D
🙁 😀
odpowiedział na komentarz  Lilka
5 lat temu

mordo ty moja !

adsdwdasd
adsdwdasd
5 lat temu

mogli poczekać jeszcze parę miesięcy aż się kolejne kilka osób przekręci… poza tym co to za walka z narkotykami skoro każdy może je legalnie zakupić w internecie

a co do zatrzymanych – pewnie herszt bandy weźmie dobrego adwokata bo go stać i spłynie to po nim jak po kaczce a pionki pójdą siedzieć – smutne ale prawdziwe.

jako karę powinni im to wszystko kazać zeżreć

igi
igi
odpowiedział na komentarz  adsdwdasd
5 lat temu
Lilka
Lilka
odpowiedział na komentarz  igi
5 lat temu

tym razem było ich trzech

jjjj
jjjj
odpowiedział na komentarz  adsdwdasd
5 lat temu

Poprawne słowa a tym bardziej te końcowe

bogdanxg
bogdanxg
odpowiedział na komentarz  adsdwdasd
5 lat temu

Nie musi brać. Słynny wieluński adwokat – przestępca Grzegorz B. to mordzi familiant. Być może, że to on za tym stoi.

agent
agent
odpowiedział na komentarz  bogdanxg
5 lat temu

hahaha to juz wiadomo dlaczego sąd nie przychylił się do tymczasowego. trzeba napisać do ministra Ziobry 🙂

Prukacz
Prukacz
odpowiedział na komentarz  bogdanxg
5 lat temu

wpiszcie sobie w googlach: grzegorz b adwokat wieluń xD

mały
mały
odpowiedział na komentarz  Prukacz
5 lat temu

dobre opinie hahahaha

kolabo
kolabo
odpowiedział na komentarz  adsdwdasd
5 lat temu

mam nadzieje ze wewnętrzni sie za to wezmą szczegolnie za tych antynarkotykowej bo kolesiostwo pełną mordą 🙂

krytyczny
krytyczny
5 lat temu

Działoszyn- synonim patologii

Książę Dubaju
Książę Dubaju
odpowiedział na komentarz  krytyczny
5 lat temu

Dzięki paziu 😀

Dj_Morda
Dj_Morda
odpowiedział na komentarz  Książę Dubaju
5 lat temu

ktp słucha Mionższa? Mionż ft. Bisz (B.O.K) – Szczury xD

sławek
sławek
odpowiedział na komentarz  krytyczny
5 lat temu

a w Pajęcznie to co? Pełno meneli w parku, wokół zagłoby hordy ziomków, chlania przed sklepem, na ławkach koło klatek, piątek wieczór, sobota (mama w domu nie pozwala na picie z kolegami? na wyjście do lokalu nie stać?) darcia mordy to normalność?; Jednak z tego co widzę to mieszkańcom osiedla pasuje taki stan rzeczy? Dlaczego nie ma tu monitoringu? Gdzie są patrole?

Typek
Typek
5 lat temu

Pelen szacunek dla typow znalezli sposob na zarobienie ladnego hajsu a to ze ktos tam padl czy cos to nie ich wina ze ludzie nie znaja umiaru. Propsy w ch.j a teraz w droge i nowe zycie :-d

Prosiauke
Prosiauke
odpowiedział na komentarz  Typek
5 lat temu

szacunek? chyba z gimnazjum jesteś. jak ktoś sprzedaje mozgojeby dzieciom to trzeba mieć do niego szacunek? hahaha weź się zutylizuj pao

Aaaaa
Aaaaa
odpowiedział na komentarz  Prosiauke
5 lat temu

Jak dzieci rozumu nie mają to co to za dzieci selekcja naturalna słabi odpadają mocni zostają 😀

TIRowka
TIRowka
odpowiedział na komentarz  Typek
5 lat temu

Twoja siostra i laska stoją przy trasie. Tez szacun, ze znalazły sposób na zarobek 🙂

OsiołKeke
OsiołKeke
5 lat temu

a co będziecie teraz jeść? 🙁

; (
; (
5 lat temu

No i po Kamieniach

Pułeczka
Pułeczka
5 lat temu

jak żyć z samej policyjnej pensji? buuuuuuuuuuu

hdhfhgfhfg
hdhfhgfhfg
5 lat temu

Czyżby Muł znów sypał?

Ziebro
Ziebro
odpowiedział na komentarz  hdhfhgfhfg
5 lat temu

Muł ma ponoć koronę od psiaków 🙂

Fkswkxkswk
Fkswkxkswk
odpowiedział na komentarz  Ziebro
5 lat temu

i to by pasowało

Mordeczka
Mordeczka
odpowiedział na komentarz  Fkswkxkswk
5 lat temu

wsypau wszystkich huehuehuehue nawet nie musial po pierwszej setce osob ale chcial xd

Ryszardo
Ryszardo
5 lat temu

Kazdy bla bla a tak naprawde gowno wiecie co sie dzialo przez tw miesiace co wy bedziecie jesc kur…obiad normalny a co do reszty dajcie spokoj…mowicie jedno a robicie drugie..prawda jest taka morda zastrasza ludzie pracuja dla niego a potem doataja w pizd3..kaxdy madry ale po szkodzie…a jak nie umiecie radzic sobie z glodem to czas zaczac strajk i miec troche silnej woli bo spier..sobie zycie

Morda
Morda
odpowiedział na komentarz  Ryszardo
5 lat temu

rychu marsz do budy !

Działoszynskie wlepy
Działoszynskie wlepy
5 lat temu

Kiedy otwierają chłopaki znowu interes?

morda
morda
odpowiedział na komentarz  Działoszynskie wlepy
5 lat temu

organizacja na finiszu, niebawem otwarcie !

Mydło
Mydło
odpowiedział na komentarz  morda
5 lat temu

Oh Karol to sobie może otworzyć ale opakowanie na mydło pod prysznicem xD

PariS
PariS
odpowiedział na komentarz  Mydło
5 lat temu

Ty nawet nie wiesz jak mydlo wyglada bo masz je miedzy zebami 😉

binu
binu
odpowiedział na komentarz  PariS
5 lat temu

dociągnij tynk chłoptasiu i leć po następną pake do karolcia huehuehue

beast
beast
odpowiedział na komentarz  binu
5 lat temu

beka z typa,…obronca zwierzat

PariS
PariS
odpowiedział na komentarz  beast
5 lat temu

Dokladnie wszystkich wrzucasz do jednego worka na smieci..zwierzeta ? Ciebie powinni zamknac razem w klatce z koczkodanami takie zacofanie masz w glowce

beast
beast
odpowiedział na komentarz  PariS
5 lat temu

dobrze pisze. bo ludzie ktorzy to biora to po pewnym czasie staja sie zwierzętami. nic sie dla nich nie liczy a wszystko czego się dotkną zamienia się w kupe

PariS
PariS
odpowiedział na komentarz  beast
5 lat temu

Troche racji masz przyznam..ale porownywac ludzi do zwierzat ? Albo zamieniac ludzi na pieniadze..bo sa najwazni3jsze w zyciu niby ? Tylko pomysl czlowieku ze pieniadz3 moz3sz miec ale tal naprawde w zyciu jestes totalnie sam a to jest kur….przykre :/ pieniedzmi nie zastapisz szacunku tylko go wymusisz przyjazni bo ja tylko pozorniw stworzysz..takich ludzi jest kompletnie zal…sory :/:/

PariS
PariS
5 lat temu

Donguralesko ft.Malpa – Ikar

łysy
łysy
5 lat temu

Powiem to tak jak by was nie wydali to by nadal interes się kręcił Karol ……. was wsypal

Człowiek Wódka
Człowiek Wódka
odpowiedział na komentarz  łysy
5 lat temu

Polej

kajman
kajman
odpowiedział na komentarz  łysy
5 lat temu

A ja powiem tylko tak paluch and drzwi otwarte.proste

kajman
kajman
odpowiedział na komentarz  łysy
5 lat temu

A ja powiem tak paluch_drzwi otwarte.proste

osadzić
osadzić
5 lat temu

karola siostra jes skorum………….na’
dlatego brat nie siedzi

osadzić
osadzić
5 lat temu

bin,,,,,,,,,, nazwisko dalej znacie stary Cpu…. jaki= jego brat sprzedwczyk…osiedlowa

osadzić
osadzić
5 lat temu

wielka Pani PISowska Broni Swojego Brata jak by kto inny wpadł to odrazu 15 lat a karolowi B nic nie robia Dobrze spiewa na 3 Maj…Burak Karol masz Gonga…..prokurator tez pewnie Z pis-u jest Dlatego Braciszek nie siedzi:/

CZEKOL
CZEKOL
odpowiedział na komentarz  osadzić
5 lat temu

Pani prokurator ma scisle powiazania z mecenaskiem Grzegorzem B. ktory wystawia jej klientow w zamian za protekcje mordy a o Karoleczku slyszalem juz x lat temu że to pała i wystawia ziomków. Z tego co wiem to ktoś już pisze do ministerstwa w tej sprawie wiec spokojnie moze cos sie ruszy. a typow typu morda i karolek omijac szerokim łukiem.pozdrawiam

asiks
asiks
odpowiedział na komentarz  CZEKOL
5 lat temu

Kiedyś siedzialem z tym ćpunem i piłem piwo na osiedlowej ławce. podjechały psiaki i mi dali mandat a K i nic nie powiedzieli haha pała jakich mało. Pamietam tez jak kiedys wpadl do mnie na chate i pozniej nie moglem sie doliczyc swoich rzeczy. ten koles to dno dna

goncu
goncu
odpowiedział na komentarz  asiks
5 lat temu

morda dalej handluje i psiaku mu na to pozwalaja…paranoja.

2dnqkfj
2dnqkfj
odpowiedział na komentarz  goncu
5 lat temu

potwierdzam

kajman
kajman
odpowiedział na komentarz  asiks
5 lat temu

Piles ze mna piwo ? To ci ciekawe tym bardziej na osiedlowej lawce nie sadze bo ze alangu przypominasz buraka..a co do rzeczy kto ma wiedziec to wie co i jak jest wiec gon sie lesCzu

klimek
klimek
odpowiedział na komentarz  kajman
5 lat temu

karolek klimek cie pozdrawia 🙂

wałęsa
wałęsa
odpowiedział na komentarz  kajman
5 lat temu

wszyscy wiemy ze jestes sprzedawczykiem i na pajecznie co najwyzej mozesz buta dostac zamiast reki. pozdrawiamy

Miodzio
Miodzio
odpowiedział na komentarz  wałęsa
5 lat temu

Heh mafia pajeczno 🙂 as strach sie bac!!! Plastikowe karabiny z odpustu gotowe do uzycia :p Kawka mafia rządzi na parafiach :)))

kajman
kajman
odpowiedział na komentarz  wałęsa
5 lat temu

Kto jest sprzedawczykiem okaze sie na sprawie wszystko na temat

Kutaz
Kutaz
odpowiedział na komentarz  kajman
4 lat temu

haha przeciez wiadomo ze jego panna go wydala ale ty tez …wsypales 250 osob kmiotku wiec sie nie pręż tylko pomachaj z okna do psiaków którzy Cię pilnują i ukrywają się kolo zagloby xD pała…miekka pała

BRANIORZE
BRANIORZE
4 lat temu

he

BRANIORZE
BRANIORZE
odpowiedział na komentarz  BRANIORZE
4 lat temu

dali sie tak kłucta wszystkich waz pozamykaja przyspieszacie sami co ma i tak byc