Stanowisko |
Inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej w Zespole Kadr |
Nazwa pracodawcy |
Kontakt z PUP |
Miejsce wykonywania pracy |
Pajęczno |
Wymagania |
Wykształcenie min. średnie – obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office (Access, Word, Excel) umiejętność interpretacji przepisów i procedur |
Dokumenty wymagane na spotkaniu z pracodawcą |
– życiorys i list motywacyjny – oświadczenia kandydata : – o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – o korzystaniu z pełni praw publicznych – o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie – kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa. – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych – kopie świadectw pracy, |
Charakterystyka pracy |
– prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Pajęcznie, – pobieranie, rejestrowanie, rozdzielanie zgodnie z dekretacją pism w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów, – wysyłanie i odbieranie korespondencji, – przestrzeganie przepisów związanych z prawidłowym stosowaniem pieczęci i stempli służbowych, – udzielanie wstępnych informacji interesantom zgłaszającym się do sekretariatu, – sporządzanie pism i innych dokumentacji opracowanych przez Komendanta lub jego Zastępcę, – prowadzenie wymaganych dzienników korespondencyjnych, rejestrów, skorowidzów, książek doręczeń, spisów spraw, teczek. |
Rodzaj umowy |
Umowa na okres próbny |
Wysokość wynagrodzenia |
1 682,00 zł brutto
|
Więcej informacji na temat oferty można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pajęcznie.
Tak, niech lepiej zamieszczą informację na stronie Komendy w Pajęcznie kto po znajomości dostał tą pracę, nabór – 90 chętnych a nawet nie raczyli powiadomić kogo wybrano.