Zmiany w obsłudze klienta w Urzędzie Skarbowym w Pajęcznie

0

Urząd Skarbowy w Pajęcznie zachęca do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu. W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzono możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi klienta

  • Urząd zachęca do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzono możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi E-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontaktuj telefoniczny do urzędu skarbowego: 

PIT – nr telefonu 34 311 39 60-65 wewn. 122

VAT – nr telefonu 34 311 39 60-65 wewn. 118

CIT – nr telefonu 34 311 39 60-65 wewn. 122

spadki/darowizny – nr telefonu 34 311 39 60-65 wewn. 122

rejestracja podatników – nr telefonu 34 311 39 60-65 wewn. 114

rachunkowość podatkowa – nr telefonu 34 311 39 60-65 wewn. 104

komórka wierzycielska – nr telefonu 34 311 39 60-65 wewn. 105

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.pajeczno@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek 12:00-18:00
  • Środa 9:00-15:00
  • Piątek 9:00-13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.

Komunikat prasowy
R e k l a m a
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments