R e k l a m a
Strona głównaWiadomościPowiatWybierz Miss Powiatu Pajęczańskiego

Wybierz Miss Powiatu Pajęczańskiego

Zapraszamy wszystkich czytelników TwojePajeczno.pl do udziału w pierwszym etapie głosowania w wyborach Miss Powiatu Pajęczańskiego.

Głosowanie potrwa do niedzieli 21 lutego. Swój głos możesz oddać poprzez kliknięcie przycisku “Głosuję na …”, który znajduje się pod galerią zdjęć kandydatki. Każde udostępnienie i polubienie konkursowego wpisu uczestniczki na facebooku to dodatkowy głos. Kandydatki mogą aktualizować swoje galerię zdjęć w trakcie trwania konkursu, dlatego zachęcamy do ponownego odwiedzania wpisów konkursowych przed ponownym oddaniem głosu.

Rundę finałową, do której przejdzie sześć kandydatek rozstrzygnie jury oraz internauci. W celu ułatwienia decyzji głosujących, każda z finalistek weźmie udział w profesjonalnej mini sesji zdjęciowej zorganizowanej przez Little Studio.

[vc_btn title=”Zobacz kandydatki” style=”outline” color=”blue” size=”lg” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ftwojepajeczno.pl%2Fplebiscyt%2Fmiss-2016%2F||” button_block=”true”]

Sponsorzy nagród:
sponsorzy

R e k l a m a

36 KOMENTARZE

guest
36 komentarzy
najstarsze
najnowsze najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
Anonim
Anonim
5 lat temu

Do kiedy trwa głosowanie internetowe?

krytyczny
krytyczny
5 lat temu

Czyli konkurs pt. kto ma więcej znajomych na facebook’u

cukan
cukan
5 lat temu

Czy klikniecie głosuje na …. oddaje głos czy trzeba udostepnic ?

seba z lelit
seba z lelit
5 lat temu

dziewczyny ! usmiech !!

Rafi
Rafi
5 lat temu

Przepiękne mamy mieszkanki w powiecie!

ja ja ja
ja ja ja
5 lat temu

Wszystkie piękne ale dziewczyny tak młode a wyglądają na 30latki to mnie osobiście przeraża.Jako można się tak postarzeć na własne życzenie?

Damian
Damian
odpowiedział na komentarz  ja ja ja
5 lat temu

Moim zdaniem wyglądają właśnie młodo ale dojrzale (nie mylić, że staro).

konieczko
konieczko
odpowiedział na komentarz  ja ja ja
5 lat temu

Popieram ale w połowie.

xoxo
xoxo
5 lat temu

na jakiej zasadzie wybierane są kandydatki?

Emil
Emil
odpowiedział na komentarz  xoxo
5 lat temu

@xoxo Cierpisz na przypadłość obecnej ekipy rządzącej i nic mimo dobrych zamiarów nie robisz dobrze, z rozsądkiem i do końca. Wystarczyło poczytać dokładnie. Kandydatki do tego etapu same się zgłaszały ?

xoxo
xoxo
odpowiedział na komentarz  Emil
5 lat temu

jestem zbyt leniwa, tak jak obecna ekipa rządząca

kml
kml
5 lat temu

Paulina fajna dziewczyna. Poznalbym;-)

momomo
momomo
5 lat temu

dlaczego nie widac liczby glosow?

xyz
xyz
5 lat temu

Paulina najpiękniejsza ze wszystkich 🙂

Powodzenia dziewczyno!

mo,popopop
mo,popopop
5 lat temu

czy liczba ‘lubie to’ = liczbie głosów?

zaq
zaq
odpowiedział na komentarz  mo,popopop
5 lat temu

Podobno.

Hania
Hania
5 lat temu

Matko nie poznałam mojej sąsiadki, którą widzę na co dzień, tylko opis i imię się zgadzają, tak podbajerowane te zdjęcia, że osobę którą znasz nie możesz rozpoznać. Czy jury spotka się na żywo z tymi dziewczynami, czy tylko z fotoshopu wybieracie, bo tym zdjęciom daleko do rzeczywistości

Svietlana
Svietlana
5 lat temu

Skoro są to wybory miss, to dlaczego nie podano wymiarów i wzrostu kandydatek?

konieczko
konieczko
5 lat temu

Mam nadzieje że konkurs nie będzie się opierał na “kupionych głosach” . To na być konkurs piękności a nie konkurs like. Pozdrawiam

dsaad
dsaad
5 lat temu

Nie moge sie doczekac jak zobacze jak na prawde wygladaja kandydatki…

ktos
ktos
odpowiedział na komentarz  dsaad
5 lat temu

Większość z nich wygląda tak jak na zdjęciu bo znam je osobiście.

dsaad
dsaad
5 lat temu

mam nadzieje ze w chociaż w rundzie finałowej będzie sprawiedliwie i bedzie mozna oddac tylko 1 głos na dzien.

pippie-l
pippie-l
5 lat temu

Czy macie link do profilu Oli 16 lat? Piekna, jak młoda Angelina Jolie. Nie ma konkurencji

pippie-l
pippie-l
odpowiedział na komentarz  pippie-l
5 lat temu

zazdrosne dziewczyny mi minusują post haha

asdf
asdf
odpowiedział na komentarz  pippie-l
5 lat temu

Ola Liedmann 🙂

Ciekawski
Ciekawski
5 lat temu

Kiedy będą wyniki plebiscytu?

nhvh
nhvh
odpowiedział na komentarz  Ciekawski
5 lat temu

Droga redakcjo Kpina z kandydatek z tym przeciaganiem konkursu bez żadnej informacji co do innego terminu…

jsdifhaiuaw
jsdifhaiuaw
odpowiedział na komentarz  Redakcja
5 lat temu

z czego 9 000 oddały same kandydatki 🙂

XyZ
XyZ
odpowiedział na komentarz  jsdifhaiuaw
5 lat temu

No i która wygrała?