Drzwi zawsze otwarte

2

Stały kontakt i monitorowanie tematów ważnych dla obu stron jest głównym zadaniem nowo powstałego na terenie WKG w Raciszynie Działu Obsługi Mieszkańca. – Stworzyliśmy miejsce, w którym mieszkańcy Raciszyna i okolic mogą uzyskać rzetelne informacje na temat naszej firmy i jej działalności – mówi Tomasz Będkowski, prezes WKG.
Dział Obsługi Mieszkańca jest czynny w każdy poniedziałek i czwartek, w godzinach 10-12. W tym czasie można kontaktować się z działem także telefonicznie, pod numerem 43 841 35 38 wew. 106. – Pracuję w WKG od samego początku i wiem, jak wiele tematów dotyczących firmy trzeba omawiać z naszymi sąsiadami, mieszkańcami nie tylko Raciszyna, ale też okolicznych sołectw – mówi Aleksandra Gniecioszek, kierownik Działu Kadr i Administracji, obecnie również szefowa Działu Obsługi Mieszkańca.

Koniec z plotkami

Firma od początku była otwarta na rozmowy z mieszkańcami Raciszyna. – Wielu z nich z nami pracuje, najchętniej bowiem pozyskujemy pracowników stąd. Wielu też sprzedało nam ziemię – mówi Tomasz Będkowski, prezes WKG. – Niestety, bardzo często okazywało się, że mieszkańcy czerpali informacje na temat naszych prac, inicjatyw i projektów z plotek. Nieraz byliśmy zaskoczeni, jak mało ludzie o nas wiedzą. A tam, gdzie tej wiedzy brakuje, pojawiają się właśnie niedomówienia. Uznaliśmy, że stworzenie Działu Obsługi Mieszkańca spowoduje, że teraz każdy będzie wiedział, dokąd i kiedy przyjść czy zadzwonić, by uzyskać wszystkie potrzebne informacje dotyczące naszej obecności na tym terenie – zapewnia szefowa DOM-u. – Tutaj dowie się wszystkiego i może również zweryfikować posiadane informacje. Jeżeli zajdzie potrzeba spotkania się z członkami zarządu, pomogę w jego umówieniu. Czekamy na mieszkańców – kończy Aleksandra Gniecioszek.

Drodzy mieszkańcy, czekam na was w moim gabinecie na pierwszym piętrze naszego biurowca w Raciszynie, przy ulicy Działoszyńskiej 69. Informacja o Dziale Obsługi Mieszkańca znajduje się w Biurze Obsługi Klienta, przy wjeździe do firmy. Pytajcie naszych pracowników przy szlabanie, podpowiedzą, gdzie zaparkować, i wskażą wejście do biur – zaprasza Aleksandra Gniecioszek.

APLA:
Dział Obsługi Mieszkańca WKG
ul. Działoszyńska 69, Raciszyn
tel.: 43 841 35 38 wew. 106
e-mail: aleksandra.gniecioszek@wkg.pl

Spółka WKG z branży przetwarzania surowców mineralnych działa w Raciszynie od kilku lat. Na zdjęciu przemiałownia, która jest jednym z najnowocześniejszych zakładów tego typu w naszej części Europy.
Poprzedni artykułOrkiestrę z Rząśni w filmie „Zimna Wojna” zobaczyli w Cannes
Następny artykułXIII Gala Taneczna o Puchar Burmistrza Pajęczna
Subscribe
Powiadamiaj o
guest

2 komentarzy
najstarsze
najnowsze najpopularniejsze
Inline Feedbacks
View all comments
asda
asda
6 lat temu

Jedynym problemem mieszkańców Raciszyna jest to, że robicie im ogromną dziurę obok domów oraz chcecie ją jeszcze powiększyć.

Julka
Julka
6 lat temu

Jak to pieknie brzmi