Stały kontakt i monitorowanie tematów ważnych dla obu stron jest głównym zadaniem nowo powstałego na terenie WKG w Raciszynie Działu Obsługi Mieszkańca. – Stworzyliśmy miejsce, w którym mieszkańcy Raciszyna i okolic mogą uzyskać rzetelne informacje na temat naszej firmy i jej działalności – mówi Tomasz Będkowski, prezes WKG.
Dział Obsługi Mieszkańca jest czynny w każdy poniedziałek i czwartek, w godzinach 10-12. W tym czasie można kontaktować się z działem także telefonicznie, pod numerem 43 841 35 38 wew. 106. – Pracuję w WKG od samego początku i wiem, jak wiele tematów dotyczących firmy trzeba omawiać z naszymi sąsiadami, mieszkańcami nie tylko Raciszyna, ale też okolicznych sołectw – mówi Aleksandra Gniecioszek, kierownik Działu Kadr i Administracji, obecnie również szefowa Działu Obsługi Mieszkańca.
Koniec z plotkami
Firma od początku była otwarta na rozmowy z mieszkańcami Raciszyna. – Wielu z nich z nami pracuje, najchętniej bowiem pozyskujemy pracowników stąd. Wielu też sprzedało nam ziemię – mówi Tomasz Będkowski, prezes WKG. – Niestety, bardzo często okazywało się, że mieszkańcy czerpali informacje na temat naszych prac, inicjatyw i projektów z plotek. Nieraz byliśmy zaskoczeni, jak mało ludzie o nas wiedzą. A tam, gdzie tej wiedzy brakuje, pojawiają się właśnie niedomówienia. Uznaliśmy, że stworzenie Działu Obsługi Mieszkańca spowoduje, że teraz każdy będzie wiedział, dokąd i kiedy przyjść czy zadzwonić, by uzyskać wszystkie potrzebne informacje dotyczące naszej obecności na tym terenie – zapewnia szefowa DOM-u. – Tutaj dowie się wszystkiego i może również zweryfikować posiadane informacje. Jeżeli zajdzie potrzeba spotkania się z członkami zarządu, pomogę w jego umówieniu. Czekamy na mieszkańców – kończy Aleksandra Gniecioszek.

APLA:
Dział Obsługi Mieszkańca WKG
ul. Działoszyńska 69, Raciszyn
tel.: 43 841 35 38 wew. 106
e-mail: aleksandra.gniecioszek@wkg.pl

Jedynym problemem mieszkańców Raciszyna jest to, że robicie im ogromną dziurę obok domów oraz chcecie ją jeszcze powiększyć.
Jak to pieknie brzmi