ZUS
Oddziały Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w województwie łódzkim, zwracają się do swoich klientów z prośbą o ograniczenie wizyt w placówkach ZUS. W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej, wysłać maila lub skorzystać z portalu PUE ZUS.
W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce, zwracamy się do klientów ZUS z prośbą o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach Zakładu. Dodatkowo, w dniach 16 i 23 marca sale obsługi klienta w ZUS będą pracowały w godzinach od 8:00 do 15:00.
Jednocześnie dyrekcja oddziałów ZUS uprzedza, że jeżeli zajdzie taka potrzeba, rozważane będzie zawieszenie obsługi klientów w jednostkach oddziału.
W związku z zaleceniami sanepidu, by unikać dużych skupisk ludzi, również w salach obsługi w ZUS nie może przebywać jednocześnie zbyt wiele osób, w związku z tym ograniczamy wstęp do placówki do kilku osób jednocześnie. W placówkach Zakładu pojawiły się skrzynki, w których można zostawić dokumenty i wnioski. Zachęcamy do zostawiania w nich dokumentów, by nie narażać się na bliski kontakt z innymi osobami.
Zawieszono także przyjmowanie klientów podczas dyżurów kadry kierowniczej oddziałów w ramach skarg i wniosków. Zawieszone zostały też szkolenia, będą przesunięte będą na inny termin.
W przypadku potrzeby kontaktu można korzystać z informacji telefonicznej – numer tel. 22 560 16 00. Konsultanci są dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00. Można korzystać również z kontaktu mailowego. Adres e-mail do zapytań ogólnych cot@zus.pl
Kontakt możliwy jest także za pośrednictwem usług elektronicznych dostępnych na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Więcej informacji na temat kontaktu online pod adresem:
https://www.zus.pl/baza-wiedzy/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/informacje-dotyczace-pue
Kontakt telefoniczny z ZUS
Dzwoniąc pod numer infolinii ZUS, tel. 22 560 16 00, w dni robocze w godz. od 7:00 do 18:00, po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy w zależności od sprawy, którą chcieliśmy wyjaśnić:
o 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
o 2 – Renty i emerytury,
o 3 – Zasiłki,
o 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
o 5 – Informacje dla płatników,
o 7 – Ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności
o 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
KRUS
W związku ze zwiększoną liczbą zachorowań na grypę i zagrożenie epidemią koronawirusa, Placówka Terenowa KRUS w Pajęcznie zachęca do kontaktu za pośrednictwem kanałów zdalnych: telefonu, poczty, mediów elektronicznych.
Naszą największą troską jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, dlatego podejmujemy działania o charakterze informacyjnym, dostosowując pracę naszego urzędu do wysokich standardów wyznaczonych przez rząd.
Prosimy Klientów o ograniczanie wizyt osobistych w naszych Placówkach i wybieranie kanałów zdalnych (telefon, poczta tradycyjna, media elektroniczne), za pomocą których można zrealizować część spraw z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników.
Jednocześnie informujemy, że nasze Placówki wyposażone są w środki dezynfekcyjne i środki czystości, które działają profilaktycznie, chroniąc zarówno pracowników jak i Naszych klientów.
Dane kontaktowe do Placówki Terenowej KRUS w Pajęcznie:
Adres e-mail: pajeczno@krus.gov.pl
Adres siedziby: ul. Wiśniowa 34, 98-330 Pajęczno
Telefony:
Informacja ds. ubezpieczeń: (34) 311 44 19, (34) 311 44 12
Informacja ds. świadczeń: (34) 311 44 15
Wypadki przy pracy rolniczej: (34) 311 44 16
Badania lekarskie: (34) 311 44 13
Urzędasy do zwolnienia skoro mają być ograniczenia petentów to urzędasów także
Po myśleniu widać żeś fizyczny.
Skączyłem 7 klasów więc lepiej szczym ryj